۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۲, شنبه

نقدی بر مکتب رایل !

به نام خدایی که آموخت مرا

سلام به همه ی شما دوستان انشالله که خسته نباشید.
این پست در مورد یک دینه ! دین مدرن رایل یا همون مکتب رایلیسم (لطفا با ریالیسم اشتباه نگیرید) .
این دین مدرن بطور خلاصه میگه :
1- خدا وجود داره ! اما نه خدای یکتا و عالم و قادر . خدا در حقیقت همون موجودات فضای اند که با جهش ژنتیکی ما رو بوجود آوردند
2-رایل تمام پیغمبران رو از طرف موجودات فضایی میدونه و میگه وحی در حقیقت همون تله پاتیه
3- رایل به زندگی پس از مرگ هم ایمان داره و میگه موجودات فضایی وقتی انسان مرد با استفاده از ژن هاش اون رو دوباره سازی میکنن و براش زنهای زیبا و... خلق میکنند و...
4- رایل پیغمبر جدید هست و همه ی ادیان دیگر باید به او ایمان بیاورند

---------------------------------------------------
این دین بر خلاف اینکه طرفدارانش حتی در ایران هم کم نیستند در کل دین بسیار پوچیست.
اولا که یک اشتباه کرده این جناب رایل و برای اینکه طرفدارنش زیاد بشن به قول معروف از هول حلیم افتاده تو دیگ !
ایشون گفته آقا من تمامی ادیانو الهی و از سوی خدا (همون موجودات فضایی) میدونم(حتی دینی که توش خدا وجود نداره مثل بودیسم !)
حالا من پیغمبر جدید هستم و شما باید به من ایمان بیاورید !
ایشون حتی اومده چند تا آیه رو هم در ضمینه ها مختلف از قرآن جمع کرده که بگه چقدر ما حرف هامون با بقیه ی پیغمبر ها میخونه !
در حقیقت با این کارش میخواد یک تناقض بسیار بزرگ رو مخفی کنه و اون اینکه حضرت محمد آخرین پیغمبره !
مساله اینجاست که اگه این جنابیون موجودات فضایی میخواستن حضرت محمد آخرین پیغمبر نباشه خوب چرا گفتن هست ؟ بر اساس احتیاط نباید چنین کاری رو میکردن ! یا ابنکه سطح هوششون نتونسته اینو تشخیص بده که پیامبر بعدی هم میخوان بفرستن . خوب اگه اینطوره چرا اومدن حضرت محمد رو بسیاری از پیغمبر های پیشین مژده داده بودن ولی این رایلو خیر ؟!
این آقا در واقع یک ماتریالیست با خداست ! و صد البته شیاد و دروغگو
ایشون در حقیقت میاد و خیلی چیز ها رو مثل روح و متا فیزیک و جن و به خصوص NDE رو میبره زیر سوال ! اونم با خدا ! والا ماتریالیست ها باز دمشون گرم لا اقل اینقدر مسخره نیستن !

ایشون به احتمال زیاد چارتا کتاب مثل ارابه ی خدایان (نویسندش مسیحیه نه بیخدا) خونده و اینقدر جو گیر شده
مرد حسابی میخوای دین درست کنی لا اقل ببین کتابای قبلی چی نوشتن بعد دین بزن ! شتر سواری که دلا دلا نمیشه !
تازه ایشون برای جمع کردن پیروان بیشتر اومده ی یک حربه ی کثیفو پیاده کرده
میگه این موجودات فضایی در دستگاه جنس.ی رو برای بشر ایجاد کردن تا هر وقت عشقش کشید بیاد لذت ببره ! (یه جور کمونیسم)
به علاوه قرانم هرچی در این مورد گفته به من خودش مربوطه !!!

این در واقع نیت واقعیه این رایلو معلوم میکنه ! تضعیف دین و خدا ! اونم از چه راهی ؟! تحریف خدا !!!!! اینو دیگه ندیده بودیم ! ایولا ! دست مریضاد جناب رایل !


منتظر نظرات رایلیان ایرانی هم هستیم

۱۰ نظر:

  1. یارب
    با سلام
    مدت چهار ماهی می شه که وارد تحقیق عرفان شده ام.
    نمی دونم از عرفان دنبال چه مسئله ای هستید ولی تا اونجا که رسیدم براتون ارسال می کنم امیدوارم گره گشا باشد. در ضمن در کانون گفتمان قرانی تاپیکی با عنوان ایمان باز کرده بودم که تحقیقم شروع و ادامه دارد ببینید به دردتون می خوره!
    http://www.askquran.ir/showthread.php?t=10246
    البته برای خود بنده منبعی قابل قبول هست که بوجود آورنده اش مورد تائید باشه. یعنی خود، اهل عمل به گفته هاش باشه نه اینکه کتابی را نوشته و خود در جستجوی منافع دنیوی است و از نوشته هاش بهره ای نبرده باشد.
    باز جناب غریبه در کانون گفتمان قران هم اطلاعات خوبی دارند می تونند راهنمای خوبی براتون باشند با ایشون هم مشورت کنید.
    ...
    منابعی که از سایت گفتمان قرانی دریافت داشتم:

    طوبای محبت (1-2-3-4) از مرحوم عارف بزرگ حاج محمد حسین دولابی
    "انسان کامل"، "انسان و ایمان" و "مقدمه ای بر جهان بینی اسلامی" استادشهید مطهری
    "خودسازی (تزکیه‌ و تهذیب‌ نفس‌)" استاد ابراهیم‌ امینی‌
    "جهاد با نفس‌" استاد حسین‌ مظاهری‌
    سخنرانی به نام اخلاق بندگی از حاج آقا عالی

    و اما در مورد عرفان
    به کتب 30 جلدی بسیار زیبایی بنام عرفان اسلامی(مصباح الشریعه و مفتاح الحقیقه) اثر حسین انصاریان رسیدم برای خود من که خیلی جذاب بود به لحاظ شیوایی سخن و به قول خودمانی می تونست مشکلات فردی و اجتماعی را حل کند به شرط اینکه باور داشته باشید.
    کتاباش بهتر از دانلود از سایت بود.

    و اما در مورد منابع دیگر
    از یکی از آشناهامون که دکتری عرفان خوندند خواستم تا منابع خوبی معرفی کنند به محض اینکه دستم رسید براتون ارسال می کنم.
    موفق باشید.
    باز پوزش از اینکه دیر پاسختونو می زارم دیگه شاید دیر به دیر به کانون سر بزنم وقتی به سوالات کاربران توجهی نمی شه وقت تلف کردن جایز نیست.
    با تشکر: تاری

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز در مورد رایلیسم بسیار سطحی و بچگانه قضاوت می کنید.من از طرفدارانش نیستم ولی نقد علمی شرایط خودشو داره که مال شمل نداره.اولا شما بگو اگه بودیسم در مورد خدا داد سخن نمیده یعنی میگه وجود نداره؟این تفکر ارتجاعی رو بذارید کنار.اگه در این مورد حرف نمیزنه مثل اینه که خورشید وسط آسمون باشه و ما بخواهیم در موردش توضیح بدیم.بعضی ادراکات چشم باز میخواد نه زبون دراز.بعدشم اصلا جنابعالی بیا اثبات کن که آخرین پیامبر محمد هست.این نمیشه که بری از کتب اینها دلیل بیاری.گیریم طرف شما اون کتابها رو بی غلط ندونه.اونوقت چی؟

    پاسخحذف
  3. من به عنوان یک رائلی از شما می خوام که ابتدا کتابهای رائل را بخوانید و بعد قضاوت کنید نه اینکه صرفا به خاطر چیزهایی که مثلا در تبیان و جاهای دیگه خوندید چنین نظری بدهید. در ثانی پیروان هر دینی پیامبر خودشون رو آخرین پیامبر و دینشون رو کاملترین دین میدونن. اما اگر منطقی فکر کنیم اعتقاداتی که متعلق به 1400 سال یا 2000 سال یا 4000 سال پیش است به هیچ وجه نمیتونه سعادت بشر را تا ابد تامین کنه. هر دینی یک تاریخ مصرفی داره. در این مورد در وبلاگم خواهم نوشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منم بهتون پیشنهاد میکنم اول در مورد ادیان مطالعه کنید بعد تاریخ انقضا صادر کنید اگرم متمایل بودید یه سرچی تو اینترنت بکنید:دانشمندی در پی تحقیق بر روی قران هنگام مطالعه سوره یوسف دارویی برای درمان نابینایی از عرق انسان کشف کرد و مسلمان شد این کتاب همون دین 1400 سال پیشه عادل باش و قضاوت کن...

      حذف
  4. عزیزی که رائلی هستی . من کتابای رائل رو خوندم . و حرف من اینه . رائل اگه واقعا راست میگه که الوهیم سلولشو نمونه برداری کرده خودشو بکشه اگه زنده شد من و خانواده ام پیروش میشیم . همین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نیازی نیست رایل همچین کاری کنه علم امروزم می تونه زندت کنه قربونت برم پیرو علم شو

      حذف
  5. دیگه گذشت زمانیکه یه مشت اسکل ادعای رسالت کنه یه عده هم دورش جمع بشن. بابا گیریم رایل پیامبر چرا اینقد ناشناخته هست(علیرغم موسی مسیح نوح محمدص و... )در ضمن معجزه اش چیه؟ نمیشه در عین واحد اسلام رو قبول کنه وهم اونو نقض کنه! و هزار دلیل دیگه که رایل اسکله و پیروانش صد رحمت به اسکل

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسکل جان واسه خودت چی داری می گی ناشناخته خودتو خدایت
      در عین واحد قبول و رد نکرده برو بخون بعد اظهار نظر کن اسکل جان
      من نمی گم رایل راست می گه یا دروغ اما زیباتر از بقیه گفته

      حذف
  6. دوست عزیز
    در هر موقعیت و هر سواد علمی و فلسفی که هستی و بیخود اسم از ماتریالیسم و کمونیسم میاری اوالا خودت اول دین های خدا را بخوان بعد در مورد آقای رایل صحبت کن حداقل اگر دروغ هم باشد باز از دین هایی که به نام الهی هستند زیباتر و انسان دوستانه تر است حداقل صحبت از حوری های بیولوژیکی میکنه نه دختر و خواهر های شما که تو اون دنیا حوری مردها می شن و مثل جنده خونه ها بهشت پر از آبجو و حوری نیست و بهشت رو جایی برای لمبوندن مردها توصیف نمی کنه و هزاران سوتی دیگر در ادیان و من بارایل موافقم اگه قرار باشه قرآنی باشه قدعا تحریف شدست در غیر اینصورت الله باید موجود بدجنسی باشه .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در جواب شخص شما فقط میتونم بگم خاک بر سر بی بتت کنم چیپس بی خاصیت

      حذف